|
امر به معروف كن تا از اهل معروف شوى.

آخرین اخبار

طرح جداره سازی خیابان امام خمینی (ره) اجرایی می شود

طرح جداره سازی خیابان امام خمینی (ره) اجرایی می شود

نویسنده: ak/ﺳﻪشنبه, 18 تیر,1398/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
4/3

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه از اجرای طرح ساماندهی و جداره سازی خیابان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت :  این خیابان به عنوان اصلی ترین و قدیمی ترین مسیر دسترسی به مرکز شهر  محسوب می شود و وجود بناهای تاریخی در این خیابان یکی از مولفه های مهم در خصوص اجرای این طرح می باشد.

نوری ادامه داد: ایجاد جلوه بصری مناسب ،ارتقاء کیفی معابر و بهسازی و نما سازی ساختمان‌های بافت تاریخی در این خیابان با محوریت حفظ هویت اصیل ایرانی و اسلامی از اولویت های مهم این سازمان در بهسازی و جداره سازی این معابر بشمار می آید.

 وی افزود: هدف از اجرای این عملیات احیای بافت سنتی ، توسعه گردشگری و بازآفرینی بافت تاریخی شهر ارومیه است که در این راستا با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار شده است و با نظارت مقیم سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و نظارت عالیه این سازمان از ابتدای میدان ولایت فقیه به سمت میدان انقلاب این عملیات در دست اجرا است.

نوری در خاتمه عنوان کرد: این سازمان با رویکرد کاهش هزینه ها ، سرعت ، دقت و کیفیت در بخش مرمت ، بازسازی ، ساماندهی جداره های قدیمی با نگرش ایجاد فضای کسب و کار با احیای خانه ها و اماکن قدیمی این شهر توجه ویژه ای در این زمینه خواهد داشت و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

.

 

 

تعداد نمایش ها (1068)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گالری تصاویر

 
آمار بازدید
دی ان ان