|
امر به معروف كن تا از اهل معروف شوى.

آخرین اخبار

🔶ضرورت نظارت مستمر معاونین عمرانی مناطق پنجگانه و ناظرين عالیه و مقیم عمرانی سازمانهای تابعه شهرداری  در اجرای پروژه های عمرانی🔶

🔶ضرورت نظارت مستمر معاونین عمرانی مناطق پنجگانه و ناظرين عالیه و مقیم عمرانی سازمانهای تابعه شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی🔶

نویسنده: ak/پنجشنبه, 28 شهریور,1398/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان

کاظمی مدیر حراست کل شهرداری در جلسه بررسی ، آسیب شناسی و هم اندیشی با معاونین عمرانی مناطق پنجگانه و ناظرين عالیه و مقیم عمرانی سازمانهای تابعه شهرداری، ضمن تشکر ویژه از نوری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری،از تلاشهای ناظرين در ایجاد منظر مناسب قدردانی کرد.
کاظمی در ادامه رعایت اصل صرفه جویی  و کاهش هزینه ها را مهم ارزیابی کرد و بر مدیریت در هزینه ها و عمل به قانون تاکید کرد.

🔹مدیر حراست کل شهرداری اظهار داشت: سالم سازی و شفافیت در مسائل حوزه عمرانی نیازمند نظارت دقیق توسط ناظرين عمرانی است که در این راستا باید یک بانک اطلاعاتی منسجم در این حوزه را برنامه ریزی کنند.

🔹کاظمی خاطرنشان کرد: نظارت مستمر در پروژه ها می تواند نقش مهمی را در جهت بهروری و کاهش هزینه ها ایفا کند.

🔹وی با بیان اینکه وظیفه اصلی حراست صیانت از حفظ و آبروی کارکنان شهرداری است گفت: انتظار می رود معاونین عمرانی مناطق پنجگانه و ناظرين عالیه و مقیم عمرانی سازمانهای تابعه شهرداری به شکل جدی پروژه های عمرانی را نظارت و در صورت وجود مسائل در این حوزه، آن را با حراست در میان بگذارند.
در خاتمه این نشست صمیمانه، هریک از مدیران دیدگاه ها و نظرات خود در این زمینه بیان داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد نمایش ها (611)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گالری تصاویر

 
آمار بازدید
دی ان ان