|
امر به معروف كن تا از اهل معروف شوى.

آخرین اخبار

روان سازی ترافیک و امکان دسترسی آسان از بلوار نبوت به سمت بزرگراه والفجر با احداث لوپ پل نبوت

روان سازی ترافیک و امکان دسترسی آسان از بلوار نبوت به سمت بزرگراه والفجر با احداث لوپ پل نبوت

نویسنده: ak/پنجشنبه, 12 مهر,1397/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اورمیه

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با اعلام این خبر افزود: در راستاي خدمت رساني به شهروندان با حمایت ها و رهنمودهای ویژه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر اورمیه و شهردار محترم کلانشهر اورمیه ، عملیات عمرانی احداث ضلع جنوب غربی پل نبوت با هدف کاهش بار ترافیکی و امکان دسترسی آسان به مسیر بزرگراه والفجر در حال اجراست.

مهندس نوری در ادامه با مثبت ازریابی کردن روند اجرای این عملیات تشریح کرد: طول اجرای این عملیات  130 متر و با عرض میانگین 6.5 متر و همچنین احداث راستگرد به طول 80 متر می باشد .

وی مدیریت هزینه ها و زمان و سرعت بخشیدن و کیفیت در اجرای پروژه های عمرانی را از اولویت های کاری این سازمان بر شمرد و افزود : با برنامه ریزی های بعمل آمده این پروژه با 80 درصد پیشرفت فیزیکی  به سرعت در حال تکمیل شدن است .

مهندس نوری اظهار داشت: تمامی مراحل عملیات اجرایی شامل خاکبرداری ، زیرسازی ، آسفالت ، جدول گذاری ، پیاده روسازی ،  شناژبندی ، فنداسیون ، جابجایی تاسیسات(برق-مخابرات-آب و فاضلاب) ، لوله گذاری و نصب گاردریل و دیوار سنگی به همت و تلاش های شبانه روزی مجموعه عوامل فنی و اجرایی سازمان در حال اجرا است .

وی در خاتمه از همکاری ها و تعاملات شرکت های خدمات رسان در این پروژه تقدیر و تشکر کرد.

 

تعداد نمایش ها (866)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گالری تصاویر

 
آمار بازدید
دی ان ان