|
امر به معروف كن تا از اهل معروف شوى.

آخرین اخبار

داشبورد مدیریتی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اورمیه راه اندازی شد.

داشبورد مدیریتی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اورمیه راه اندازی شد.

نویسنده: ak/جمعه, 17 خرداد,1398/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان 
مهندس نوری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با اعلام این مطلب افزود : از آنجایی که  تحلیل و آنالیز اطلاعات عملکرد بخشهای مختلف سازمان بصورت سنتی ارزیابی شده است لذا جهت بهره وری و افزایش راندمان کاری بهتر ، موجب شد تا این سازمان با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه طرح ایجاد سامانه داشبورد مدیریتی سازمان را راه اندازی نماید.



مهندس نوری ادامه داد : بهره برداری از داشبورد مدیریتی می تواند این سازمان را به دستیابی و تحلیل اطلاعات و بررسی و وضعیت آن را نسبت به چشم اندازهای کوتاه ، میان و بلند مدت یاری نماید.
مهندس نوری هدف از راه اندازی این سامانه را ایجاد توانایی در شناسایی و تصحیح روندهای منفی، توانایی تصمیم گیری آگاهانه تر بر اساس اطلاعات جمع آوری شده ، دسترسی سریع به اطلاعات جهت برنامه ریزی در سازمان دانست و اظهار داشت : منبع اطلاعات ورودی و گزارشات خروجی در داشبورد مدیریتی این سازمان تولیدات روزانه، نظارت بر زمان، هزینه ، کیفیت و کمیت انجام پروژه ها ، کنترل و نظارت بر عملکرد واحدها است که در این زمینه با پیگیریهای مستمر واحد انفورماتیک و کنترل پروژه سازمان این سامانه مورد بهره برداری قرار گرفت .
وی خاطر نشان کرد : تمامی شاخص‌های ارزیابی در قالب موضوع‌هاي مالی و اقتصادی ، رضایت‌مندی شهروندان، سطح ارائه خدمات عمرانی در سطح شهر ، نحوه مدیریت بحران، منابع انسانی و ... در این سامانه نیز لحاظ شده است .

 

تعداد نمایش ها (750)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گالری تصاویر

 
آمار بازدید
دی ان ان