|
امر به معروف كن تا از اهل معروف شوى.

آخرین اخبار

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه برگزار شد.

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه برگزار شد.

نویسنده: ak/ﺳﻪشنبه, 10 تیر,1399/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
4/0

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان صبح امروز مورخ 9/4/99 جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری با حضور حجت الاسلام حاج آقا مومن و اعضای شورای سازمان برگزار شد.
پس از قرائت کلام الله مجید توسط امام جماعت سازمان ، مهندس معصومی ضمن ارائه گزارش از عملکرد و حوزه فعالیتهای سازمان انتصاب حجت الاسلام مومن به دبیری شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه را تبریک گفت و از حضور ایشان در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان تشکر و قدردانی نمود.
همچنین مهندس معصومی در سمت جدید برای ایشان آرزوی توفیق کرده و حضور ایشان را در شهرداری ارومیه منشا خیر و برکت عنوان کرد.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین مومن با تشریح دیدگاههای خود نسبت به مقوله امر به معروف و نهی از منکر توضیحاتی در مورد نحوه عملکرد این شورا بیان داشتند.
حجت الاسلام مومن در بیان دیدگاه های خود اظهار داشت : نگاه تخصصی به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و اقناع افکار عمومی لازم و ضروری است.
ایشان ادامه داد:اصلاح امور در راس کار فرهنگی قرار دارد و برای این منظور هماهنگی تمام سازمانها باید در دستور کار قرار بگیرد.
وی افزود:هدف شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه دستگیری از کارکنان و حفظ آبروی ایشان است.
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه اقامه نماز را وظیفه همگانی توصیف کرد و گفت:چنانچه در دین مبین اسلام هم موکدا به برپایی نماز تاکید شده است نماز اول وقت را از نشانه های ایمان دانست و از برپایی نماز جماعت در سازمانهای شهرداری ارومیه ابراز خشنودی کرد.
 

 

 

تعداد نمایش ها (643)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گالری تصاویر

 
آمار بازدید
دی ان ان