|
امر به معروف كن تا از اهل معروف شوى.

آخرین اخبار

برگزاری دومین جلسه کمیته سرمایه گذاری

برگزاری دومین جلسه کمیته سرمایه گذاری

نویسنده: ak/شنبه, 13 تیر,1394/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش واحد خبر روابط عمومی

روز پنج شنبه مورخه 94/4/11 دومین جلسه کمیته سرمایه گذاری و مشارکت در سالن جلسات سازمان عمران برگزار شد.

مهندس نوری مدیر عامل سازمان عمران با اشاره به مشارکت در بخشهای عمرانی ، تولیدی و افزایش درآمد سالیانه و کاهش هزینه های مالی گفت: این سازمان به دنبال استفاده از امکانات موجود و برنامه ریزی های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت در رسیدن به نتیجه مطلوب قدم هایی در این راستا باید بردارد و در این زمینه سازمان باید به طور مستقل در مورد مسائل مالی خودکفا شود .

در ادامه مهندس موفقی ضمن تاکید بر شاخص ها و نقاط قوت سازمان اظهار امیدواری کرد: این سازمان دارای پتانسیل های بسیار قوی می باشد که می توان از آنها در جهت جذب سرمایه گذار و همچنین خدمات دهی مورد استفاده قرار گیرد.

مهندس میرزایی نماینده دفتر سرمایه گذاری شهرداری ارومیه در این جلسه با بیان اینکه مطالعات انجام شده در راستای جذب سرمایه گذار و بررسی راهکارهای تولید درآمد در برنامه های این دفتر قراردارد گفت: این سازمان دارای قابلیت های انعطاف پذیری در جهت مطالعات انجام شده CDS  رادارد و برای اینکه جذب سرمایه هدف دار شود باید چهار مقوله را اعم از زیر ساختار اولیه ، زیر ساخت ساختاری ،فرآیندها و زیر ساخت فرهنگی را در نظر گرفت.

در پایان این جلسه اعضای کمیته سرمایه گذاری با بیان ایده و نظرات سازنده درجهت جذب سرمایه و سرمایه گذار به تبادل افکار و نیز تصمیماتی در این خصوص اتخاذ و موارد بعدی به جلسه آتی این کمیته موکول شد.



تعداد نمایش ها (647)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گالری تصاویر

 
آمار بازدید
دی ان ان