|
امر به معروف كن تا از اهل معروف شوى.

آخرین اخبار

بازدید میدانی اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه از پیاده راه خیابان خیام جنوبی

بازدید میدانی اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه از پیاده راه خیابان خیام جنوبی

نویسنده: ak/شنبه, 02 مرداد,1395/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش واحدخبر روابط عمومی سازمان عمران،   شهردار ارومیه ضمن بازدید از عملیات اجرایی پیاده راه خیابان خیام جنوبی اظهار داشت : با عنایت به مطالبات شهروندان و درجهت مناسب سازی معابر  ، شهرداری ارومیه توانسته چندین پروژه مهم شهری را در بخش های مختلف شهر اجرا کند که از جمله این پروژه ها می توان به پیاده رو سازی اشاره کرد.

حضرت پور شهردار ارومیه در ادامه ، هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت معابر ومناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور ومرور عابرین و زیبای سازی معابر شهری عنوان کرد.

در ادامه مهندس نوری مدیرعامل سازمان عمران ضمن ابراز خرسندی از نحوه اجرای این عملیات عنوان کرد : پیاده رو سازی خیابان خیام جنوبی  به متراژ 2954 متر مربع ،طول پروژه  271 متر طول با بتن پلاک دمبلی و وکیوم تاکنون در حال انجام می باشد و طی روز های آتی بهره برداری خواهد شد .

وی در خاتمه از حمایتهای همه جانبه اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه در خصوص اجرای پروژه های عمرانی تشکر و قدردانی نمود و با اشاره به نقش مهم پیاده رو ها در معماری شهری یادآور شد : اجرای اینگونه پروژه ها در سطح شهر در جهت اعتماد بخشی  بیشتر به شهروندان و سهولت تردد همشهریان نقش بسزایی ایفا می کند.

 

 

 

 

 

 

 

تعداد نمایش ها (2254)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گالری تصاویر

 
آمار بازدید
دی ان ان