|
امر به معروف كن تا از اهل معروف شوى.

آخرین اخبار

اجرای عملیات پیاده روسازی در سطح شهر

اجرای عملیات پیاده روسازی در سطح شهر

نویسنده: ak/ﺳﻪشنبه, 26 خرداد,1394/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش واحد خبرروابط عمومی سازمان عمران:

مهندس داریوش نوری مدیرعامل سازمان عمران با اعلام این خبر گفت: باعنایات ویژه و رهنمود های شهردار آبادگر ارومیه حاج محمد حضرت پور  بر لزوم اجرای عملیات اصلاح و بازسازی پیاده روهای موجود با بکار گیری مصالح مناسب، نصب سنگ فرش پیاده روها در سطح شهر آغاز گردیده است.

وی در ادامه محل های در دست اجرا در خصوص عملیات پیاده روسازی را، بلوار صائب تبریزی ،  خیابان جانبازان(استاد برزگر)، بلوار نصرت ، بلوار مدنی1 و 2 ، بلوار بعثت 1 ، بلوار شهید بابا ساعی و بلوار حجت الاسلام حسنی برشمرد که این عملیات در این مناطق انجام یافته و یا در دست اجرا می باشد.

مهندس نوری خاطر نشان کرد: با توجه به تردد روزانه شهروندان و لزوم فراهم نمودن بستر مناسب در راستای توجه به بحث ، عبور و مرور عابرین، معلولین و روشندلان را در دستور کار خود قرار داده و این سازمان تمام توان خود را در جهت اجرای بهتر و سریعتر این عملیات بکار بسته تا این معابر را برای استفاده شهروندان عزیز آماده سازی نماید.

مهندس نوری در پایان سخنان خود گفت:یکی از سیاست های این سازمان این است که  ، نقاطی از سطح شهر که دارای  استانداردهای لازم برای اجرا و احداث  مسیرهای دوچرخه سواری را داشته باشند، در کنار پیاده روها مسیر دوچرخه سواری تعیبه گردد.









تعداد نمایش ها (1557)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گالری تصاویر

 
آمار بازدید
دی ان ان