|
امر به معروف كن تا از اهل معروف شوى.

آخرین اخبار

آماده سازی محوطه ورزشگاه شش هزار نفری غدیر ارومیه جهت برگزاری رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019

آماده سازی محوطه ورزشگاه شش هزار نفری غدیر ارومیه جهت برگزاری رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019

نویسنده: ak/شنبه, 18 خرداد,1398/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان

سازمان عدل دوست قائم مقام شهردار ارومیه بهمراه نوری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از ورزشگاه شش هزار نفری غدیر ارومیه  بازدید کردند و در جریان آخرین مراحل  آماده سازی محوطه ورزشگاه  جهت برگزاری رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019 قرار گرفتند.

عدل دوست در بازدید میدانی خود ازفعالیت های این سازمان در برگزاری این دوره از مسابقات ، ضمن تشکر از کلیه عوامل این سازمان ،میزبانی شهر ارومیه را فرصتی مهم برشمرد و بر اهمیت استفاده از این امر مهم در  جذب صنعت گردشگری و ایجاد رونق اقتصادی ، تاکید کرد.

نوری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری  در ادامه با اشاره برگزاری لیگ ملت های جهانی والیبال در شهر ارومیه  گفت:  عوامل فنی و اجرایی این سازمان با کلیه امکانات و به صورت شبانه روزی در تلاش هستند ، مراحل  آماده سازی محوطه این ورزشگاه را در کوتاهترین زمان و با سرعت به اتمام برسانند و این مسابقات ، با شکوه هرچه بیشتر و میزبانی شایسته شهر ارومیه برگزار شود.  

وی بیان داشت:  پیاده‌روسازی  ،جدول گذاری ، آسفالت و ... از جمله اقدامات این سازمان در خصوص آماده سازی محوطه ورزشگاه است که طی برنامه‌ریزی های به عمل آمده این عملیات روزهای آتی به اتمام خواهد رسید.

در خاتمه رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گزارشی مختصر از اقدامات انجام یافته این باشگاه در برگزاری این دوره از مسابقات  بیان داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد نمایش ها (932)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گالری تصاویر

 
آمار بازدید
دی ان ان