|

 

 

    

پروژه مرمت راسته پنیر فروشان بازار تاریخی ارومیه در آستانه تکمیل شدن است

پروژه مرمت راسته پنیر فروشان بازار تاریخی ارومیه در آستانه تکمیل شدن است

نویسنده: ak/دوشنبه, 22 مهر,1398/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

✅رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: پروژه مرمت راسته پنیرفروشان بازار تاریخی در کنار سایر پروژه های مرمتی که در حال اجرا است، به همت عوامل فنی و اجرایی و کارشناسان حوزه بازآفرینی فضاهای شهری سازمان به سرعت در آستانه تکمیل شدن است.

✅به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان
🔸داریوش نوری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری بیان کرد: در راستای حفظ و صیانت از ابنیه تاریخی شهر و همچنین جلوگیری ازنفوذ رطوبت و پوسیدگی مصالح ، طرح مرمت راسته پنیرفروشان پس از تخریب ، به شکل اولیه خود نوسازی شد.
🔸نوری در ارتباط با اقدامات انجام گرفته در خصوص اجرای این عملیات اظهار داشت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال تکمیل شدن است که در این راستا پس از استحکام بخشی طاق ها ، گنبد ها و پایه ها ، عملیات اجرایی مرمت این بنا ها ، مطابق با الگوی اولیه تاریخی به پایان رسیده است.

🔸وی خاطرنشان کرد: این پروژه با هدف حفظ و نگهداری آثار تاریخی ، هویت شهری و ارتقاء کیفیت محیط از نظر بصری و عملکردی در حال اجرا است.
نوری در خاتمه ادامه داد:  با برنامه ریزی های انجام شده ، عوامل فنی و اجرایی این سازمان عملیات اجرایی کفسازی این پروژه را با جدیت تمام و تلاش شبانه روزی به مرحله اجرا گذاشته اند که طی هفته های آتی این پروژه جهت استفاده کسبه و بازاریان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

Print

تعداد نمایش ها (811)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان