|
امر به معروف كن تا از اهل معروف شوى.

آخرین اخبار

طرحهای بازآفرینی در سطح شهر با جدیت در حال اجراست.

طرحهای بازآفرینی در سطح شهر با جدیت در حال اجراست.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در بازدید از پروژه های در حال اجرای بازآفرینی بر لزوم احیا و بازسازی بافت تاریخی ارومیه تاکید کرد.

نویسنده: ak/ﺳﻪشنبه, 10 تیر,1399/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

🔹رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در بازدید از پروژه های در حال اجرای بازآفرینی بر لزوم احیا و بازسازی بافت تاریخی ارومیه تاکید کرد.

🔹معصومی در این بازدید که بهمراه معاون و سایر عوامل حوزه بازآفرینی فضاهای شهری صورت گرفت ضمن دیدار با کسبه و اهالی، در جریان جزئیات اجرای پروژه کف سازی بازار تاریخی ارومیه قرار گرفت.

🔹رئیس سازمان عمران وبازآفرینی فضاهای شهری در دیدار چهره به چهره با اهالی راسته عطاران بازار تاریخی،مرمت و نوسازی این راسته را از طرحهای در دست اقدام سازمان برشمرد و اظهار کرد:همکاری کسبه بازار در کنار تلاش عوامل فنی و اجرایی سازمان در تسریع روند بهسازی تاثیر گذار خواهد بود.

🔹معصومی در ادامه با حضور در پروژه مرمت مسجد تاریخی میدان یکی از وظایف بازآفرینی فضاهای شهری را احیا و حفظ بافت تاریخی و سنتی شهر عنوان کرد و افزود:برای ایجاد جاذبه های توریستی و گردشگری ارومیه همکاری و هماهنگی تمام ارگانها و سازمانهای مربوطه در جهت حفظ ابنیه تاریخی و بهسازی آن برای نسلهای آینده ضروری است.

🔹رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در خاتمه ضمن قدردانی از بازاریان و صنوف،دستور داد در کمترین زمان ممکن پروژه های بازآفرینی و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی ارومیه اجرا و برای رفاه همشهریان در اختیارآنها قرار گیرد.

 

 

 

 

تعداد نمایش ها (514)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گالری تصاویر

 
آمار بازدید
دی ان ان