|
امر به معروف كن تا از اهل معروف شوى.

آخرین اخبار

اعضاء شورای اسلامی شهر ارومیه از کارخانجات شن ، ماسه ، آسفالت و معادن سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری بازدید نمودند.

اعضاء شورای اسلامی شهر ارومیه از کارخانجات شن ، ماسه ، آسفالت و معادن سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری بازدید نمودند.

نویسنده: ak/چهارشنبه, 20 دی,1396/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان:
جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حضور در محل کارخانجات تولید شن ، ماسه و آسفالت و همچنین از معادن تپوک1 . 2 سازمان به صورت میدانی بازدید به عمل آوردند.
مهندس نوری ریئس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در نشست مشترک با جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر  که در صبح روز چهارشنبه مورخه 20 دی ماه برگزار شد ضمن خوش آمدگویی به میهمانان توضیحاتی را در مورد نحوه تولیدات و استحصال مصالح در کارخانجات شن وماسه و آسفالت ارائه نمودند.
مهندس نوری اظهار کرد : این سازمان با بکارگیری از نیروهای مجرب و متعهد با تمام توان خود در جهت پیشبرد اهداف عالی شهرداری بصورت شبانه روزی در این محل با جدیت کامل فعالیت دارند.
در ادامه مهندس فتاحی نایب رئیس شورا و رئیس کمسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل ونقل شهری شورا ضمن تشکر از مدیریت و عوامل اجرایی این سازمان در جهت ارائه خدمات عمرانی به شهروندان ، آسفالت را به عنوان فرش معابر شهری عنوان کرد و ارتقاء و توسعه این واحد  را در جهت استفاده از تولیدات به روز و نوین را خواستار شد.
 وی در پایان سخنان خود ابراز داشت : امیدواریم با بهره گیری از توان و پتاسیل های موجود  این واحد بتواند گامهای مهمی در ارائه خدمات و رفاه حال شهروندان عزیز ارومیه بردارد. 

 

تعداد نمایش ها (1128)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گالری تصاویر

 
آمار بازدید
دی ان ان