|

 

 

    

طرح جداره سازی خیابان امام خمینی (ره) اجرایی می شود

طرح جداره سازی خیابان امام خمینی (ره) اجرایی می شود

نویسنده: ak/ﺳﻪشنبه, 18 تیر,1398/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
4/3

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه از اجرای طرح ساماندهی و جداره سازی خیابان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت :  این خیابان به عنوان اصلی ترین و قدیمی ترین مسیر دسترسی به مرکز شهر  محسوب می شود و وجود بناهای تاریخی در این خیابان یکی از مولفه های مهم در خصوص اجرای این طرح می باشد.

نوری ادامه داد: ایجاد جلوه بصری مناسب ،ارتقاء کیفی معابر و بهسازی و نما سازی ساختمان‌های بافت تاریخی در این خیابان با محوریت حفظ هویت اصیل ایرانی و اسلامی از اولویت های مهم این سازمان در بهسازی و جداره سازی این معابر بشمار می آید.

 وی افزود: هدف از اجرای این عملیات احیای بافت سنتی ، توسعه گردشگری و بازآفرینی بافت تاریخی شهر ارومیه است که در این راستا با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار شده است و با نظارت مقیم سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و نظارت عالیه این سازمان از ابتدای میدان ولایت فقیه به سمت میدان انقلاب این عملیات در دست اجرا است.

نوری در خاتمه عنوان کرد: این سازمان با رویکرد کاهش هزینه ها ، سرعت ، دقت و کیفیت در بخش مرمت ، بازسازی ، ساماندهی جداره های قدیمی با نگرش ایجاد فضای کسب و کار با احیای خانه ها و اماکن قدیمی این شهر توجه ویژه ای در این زمینه خواهد داشت و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

.

 

 

Print

تعداد نمایش ها (1065)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان