|

 

 

    

توسعه و عمران و آبادانی شهری نیازمند مشارکت مردم است

توسعه و عمران و آبادانی شهری نیازمند مشارکت مردم است

نویسنده: ak/ﺳﻪشنبه, 18 تیر,1398/دسته ها: دسته خبر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

قائم مقام شهردار ارومیه در جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی  شهری پایدار گفت: جهت توسعه و عمران و آبادانی شهری نیازمند مشارکت مردم هستیم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین شهرداری ارومیه؛ غلامرضا عدل دوست در جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی  شهری پایدار در سالن جلسات شهرداری ارومیه بیان کرد: جلسات ستاد بازآفرینی شهری پایدار و ارائه پیشنهادات با هدف بهبود و ارتقاء زندگی شهروندی برگزار می شود.

وی بیان کرد: از سال 1380 جهت ارتقاء زندگی شهروندی ستادهایی با عنوان های مختلف چون بازسازی، زنده سازی، نوسازی، توانمندی و در نهایت  ستاد بازآفرینی  جهت حل مشکلات شهری تشکیل یافته است که  با وجود ارائه تسهیلات توسط شهرداری اما موفق به اجرای برنامه ها نشده ایم.

عدل دوست عنوان کرد:  در این گونه ستادها باید مسایل متنوع شهری چون دلایل عدم استقبال شهروندان با ارائه پروانه رایگان جهت ساخت در برخی محلات  بررسی و کارشناسی شود.

وی گفت: جهت توسعه و عمران و آبادانی شهری نیازمند مشارکت مردم هستیم.

عدل دوست بیان کرد:  شهروندان هیچ رغبتی برای نوسازی بافت فرسود با ارائه برخی تسهیلات تشویقی  ندارند بطوریکه از تعداد امار پروانه ساخت صادره به تعداد 677 فقره از ابتدای سال 98  تعداد 11 فقره در بافت فرسوده بوده است و سال 97 تعداد امار پروانه ساخت صادر در بافت فرسوده 34 فقره بود.

 وی اظهار کرد:  باید با اتخاذ تدابیری نسبت به تشویق شهروندان جهت نوسازی اقدام کرد.

قائم مقام شهردار ارومیه  گفت:  مدیریت یکپارچه شهری برای برون رفت از برخی مشکلات در بدنه شهر وجود ندارد و این عدم یکپارچگی به بروز مشکلاتی در شهر می شود.

وی بیان کرد:  هماهنگی و مدیریت یکپارچه شهری منجر به حرکت قطار توسعه شهری به سمت آبادانی و افزایش رفاه شهروندی و به ویژه مشارکت شهروندان می شود.

 

 

 

 

 

Print

تعداد نمایش ها (530)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان